zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > Porady ogólne

stare 23-03-2007, 19:15   #1
Tymon18
 
Zarejestrowany: 25.02.2007
Skąd: Kraków
Województwo: małopolskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 14
Domyślnie Nie pali

Witam. A więc tak: komputer wymieniony, cewka wymieniona, imo odłączony, czujnik połozenia wału korbowego wymieniony, czujnik połoznienia wałka rozrządu wymieniony! Idalej nic ! Tak jak pisalem wczesniej, obroty lataja nie ma iskry, popma podaje paliwo, rozrusznik kreci. I to tu robic?

Pozdrawaim
Omega B
1994/95r.
Automat
2000 cm3
Tymon18 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2007, 20:55   #2
beast
Vauxhall Killer
 
Avatar beast
 
Zarejestrowany: 04.08.2006
Skąd: Kwidzyn
Województwo: pomorskie
Auto: Omega B'95 Pb+LPG automat
Silnik: silnik po tuningu
Postów: 18,397
Domyślnie Re: Nie pali

Quote Napisał Tymon18
Witam. A więc tak: komputer wymieniony, cewka wymieniona, imo odłączony, czujnik połozenia wału korbowego wymieniony, czujnik połoznienia wałka rozrządu wymieniony! Idalej nic ! Tak jak pisalem wczesniej, obroty lataja nie ma iskry, popma podaje paliwo, rozrusznik kreci. I to tu robic?

Pozdrawaim
Omega B
1994/95r.
Automat
2000 cm3

moze immo padl.
wtryski sprawdzal?
Mezczyzna beast jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2007, 21:27   #3
GISKARD
 
Avatar GISKARD
 
Zarejestrowany: 17.06.2006
Skąd: Pionki
Województwo: mazowieckie
Auto: Omega B'96 Pb automat
Silnik: 2.5 V6 X25XE (170 KM)
Postów: 3,544
Domyślnie

prezewody WN, świece, Cewka, wtryskiwacze.... w takiej kolejności powinienieś sprawdzać - ewentualnie wymieniac....

P.S. a paliwko dostaje.... może te listwy podające paliwo sie zpowietrzyły.. pisał już ktos o tym...
Mezczyzna GISKARD jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2007, 21:31   #4
Waldemarz
DZIADZIA
 
Avatar Waldemarz
 
Zarejestrowany: 22.05.2006
Skąd: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Auto: Omega B'95 Pb manual
Silnik: 2.0 16v X20XEV (136 KM)
Postów: 2,670
Domyślnie

Ale Giskardzie przecież kolega napisał, że nie podaje iskry, więc co ma zapowietrzenie układu.

Tak jak napisał Beast ja raczej sprawdziłbym czy immo napewno nie działa.
Druga sprawa to napisałeś, że komputer jest wymieniony, a czy sprawdzałeś jego działanie i czy jest odpowiedni.
Mezczyzna Waldemarz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2007, 21:34   #5
GISKARD
 
Avatar GISKARD
 
Zarejestrowany: 17.06.2006
Skąd: Pionki
Województwo: mazowieckie
Auto: Omega B'96 Pb automat
Silnik: 2.5 V6 X25XE (170 KM)
Postów: 3,544
Domyślnie

Quote Napisał Waldemarz
Ale Giskardzie przecież kolega napisał, że nie podaje iskry, więc co ma zapowietrzenie układu


Mezczyzna GISKARD jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2007, 23:46   #6
zuza411
 
Avatar zuza411
 
Zarejestrowany: 27.12.2006
Skąd: Działdowo
Województwo: warminsko-mazurskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 248
Domyślnie

Proponuję podłączyć do diagnosty może wystarczy wszystko zegrać w jedną kupę za durzo wymian naraz i komp szaleje nie podaje impulsu.Terz tak miałem przy wymianie silnika niby wszystko oki a iskry nie było podłączyłem kompa i znalazł usterkę.A dokładnie nie czytał czujnika wałków rozżądu.Mała korekta i chodzi jak zegareczek.
__________________
Mezczyzna zuza411 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-03-2007, 23:59   #7
kczech
 
Avatar kczech
 
Zarejestrowany: 05.12.2006
Skąd: Przeworsk
Województwo: podkarpackie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 3,553
Domyślnie

zuza wytłumacz na czym polegala ta "mała korekta"

zgadzam sie z Waldemarzem i beastem ale jak juz bedziesz sie bawil to sprawdz czy na czujniku polozenia walu głównego pojawia sie napiecie 12v (nie pamietam dokladnie na ktorych przewodach (sa 3 ) - i + to dwa do zasilania (sygnal wej)natomiast jeden to sygnal powrotny . Jesli napiecie jest to złap kluczem za wal główny i kreć (w ta sama strone co kreci go rozrusznik!) i zobacz czy na kablu (sygnal powrotny) pojawia sie napiecie ( raz bedzie sie pojawialo a raz nie ) - dlaczego tak nie tlumacze bo to nie istotne.
Bedzie troche trudno sie wpiac moze przy wtyczce. Masz sie tak wpiac zeby uklad byl caly podlaczony a Ty masz byc wpiety w uklad. Metoda szpilkowa(czyli) wklucie sie w przewod to troche amatorka ale skuteczna, pozniej dobrze zaizolowac.
Mezczyzna kczech jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
pali

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 09:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.50020 seconds with 9 queries