zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > LPG

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 18-04-2010, 14:01   #1
mikii0077
 
Zarejestrowany: 12.07.2009
Skąd: Olkusz
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'94 Pb+LPG manual
Silnik: 2.0 16v X20XEV (136 KM)
Postów: 28
Domyślnie Nie przełącza na gaz chociaż butla jest pełna

Po przełączeniu na gaz czujnik pokazuje ze butla jest pusta. Dopiero po 3 krotnym zgaszeniu i odpaleniu silnika przełaczy na gaz i jest wszystko ok.
Mezczyzna mikii0077 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-04-2010, 15:44   #2
TOMIX
-=TOMEK=-
 
Avatar TOMIX
 
Zarejestrowany: 28.06.2008
Skąd: Usedom
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Auto: Omega B'96 Pb manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 661
Domyślnie

i ja też się podłącze pod temacik przy okazji
w końcu uporałem się z prawidłowym wpięciem reduktora/parownika w obieg i jest już wszystko cacy ale za to coś popierniczyłem z przełączaniem na LPG
mianowicie jak u kolegi wyżej gaz zatankowany ale pokazuje ze butla jest pusta, sprawdziłem czy gaz dochodzi do wtryskiwaczy odkręcając przewody - dochodzi.
Wcześniej przepłukiwałem delikatnie parownik zwykłą wodą aby wypchać ze środka syf który się tam zgromadził, potem delikatnie pod ciśnieniem przedmuchałem parownik z wody, dokręcałem delikatnie poluzowane opaski na wężykach gazu i rozłączyłem wtyczkę od takiego cuś
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
a tak u mnie wygląda parownik
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
gaz zawsze przełączał mi się po uzyskaniu tam sobie jakiejś minimalnej temperatury i po przekroczeniu chyba 2000tyś obrotów.
Wygląda to mniej więcej tak że odpalam zapłon/silnik już rozgrzany, miga lampka gotowości lpg dodaje gazu przełącza sie na lpg i od razu po chwili kontrolka pokazuję pustą butlę i zaczyna pipkac a silnik pracuje sobie dalej na benie

może ktoś miał podobny problem i podpowie co sprawdzić mniej więcej bo nie ufam totalnie tym cymbałom od gazu u mnie w mieście
Mezczyzna TOMIX jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-04-2010, 16:33   #3
Ducce
 
Avatar Ducce
 
Zarejestrowany: 16.08.2009
Skąd: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Omega B'94 Pb+LPG manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 313
Domyślnie

Tomku nie pomysliles przewodow presure z Vacum? jest to bardzo czesta pomylka przy ponownym skladaniu gazu...aha i sluchaj czy otwieraja sie wszystkie elektrozawory w butli i reduktorze moze po prostu ktoras cewka jest walnieta lub trzpien sie blokuje...ewentualnie to "CUS" jak to nazwales map sensor po prostu skonczyl swoj zywot...
Mezczyzna Ducce jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-04-2010, 16:34   #4
bombka
 
Zarejestrowany: 30.01.2010
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 177
Domyślnie

Ja miałem podobnie tylko że w Lagunie to okazało się że padł krokowy od gazu.
Czy to samo jest u Ciebie nie wiem ale u mnie jak odłączyłem wtyczkę od krokowca to wszystko działało,tylko wiadomo że tak jeździć nie można bo mieszanka nie taka jak trzeba.Sprawdź nie zaszkodzi.
Mezczyzna bombka jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-04-2010, 16:35   #5
Ducce
 
Avatar Ducce
 
Zarejestrowany: 16.08.2009
Skąd: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Omega B'94 Pb+LPG manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 313
Domyślnie

bombka u TOMIX-a jest sekwencja wiec nie ma czegos takiego jak "krokowiec" od gazu tak bylo tylko w II gen gazu
Mezczyzna Ducce jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-04-2010, 16:38   #6
TOMIX
-=TOMEK=-
 
Avatar TOMIX
 
Zarejestrowany: 28.06.2008
Skąd: Usedom
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Auto: Omega B'96 Pb manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 661
Domyślnie

Ducce sprawdzę i dam jeszcze dziś znać
Mezczyzna TOMIX jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-04-2010, 16:47   #7
Ducce
 
Avatar Ducce
 
Zarejestrowany: 16.08.2009
Skąd: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Omega B'94 Pb+LPG manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 313
Domyślnie

najlepiej wez sobie 2 przewody jeden do plusa akumulatora i do masy i dotknij koncowki cewki eklektrozawory wtedy musi byc slyszalne takie 'klik"

podpopwiedz

pod VACUM - musi byc podpiety przewod z kolektora ssacego

pod PRESURE - musi byc podpiety przedow z wtryskow gazowych
Mezczyzna Ducce jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-04-2010, 16:54   #8
bombka
 
Zarejestrowany: 30.01.2010
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 177
Domyślnie

ok,nie wiedziałem
Mezczyzna bombka jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 19-04-2010, 14:38   #9
TOMIX
-=TOMEK=-
 
Avatar TOMIX
 
Zarejestrowany: 28.06.2008
Skąd: Usedom
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Auto: Omega B'96 Pb manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 661
Domyślnie

Ducce pod co powinien być wpięty ten wężyk cieniutki co wychodzi z parownika jest tam napis VACUM
[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
wydaje mi sie ze chyba powinno wyglądać to tak:zaklopotanie:
wężyk od kolektora ssącego i wężyk od parownika razem w trójnik i pod VACUM do map sensora
a wtryskiwacze pod PRESURE
idę to sprawdzić
i nic z tego dalej to samo już jestem zielony całkowicie mam jeden wężyk od wtryskiwaczy jeden od kolektora ssącego i jeden wychodzi mi parownika jak na fotce, jak byście to podłączyli

Ostatnio edytowane przez TOMIX ; 19-04-2010 o 18:41
Mezczyzna TOMIX jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 19-04-2010, 21:21   #10
Ducce
 
Avatar Ducce
 
Zarejestrowany: 16.08.2009
Skąd: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Omega B'94 Pb+LPG manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 313
Domyślnie

ten co zaznaczyles na rysunku to podcisnienie odchylajace membrany powinienes miec jedeno podlacznie w kolektorze ssacym potem trojnik rozchodzacy sie na map sensor i wlasnie te wpiecie w tym reduktorze
Mezczyzna Ducce jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
butla, chociaż, gaz, pełna, przełącza

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 16:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.54709 seconds with 9 queries