zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > Silnik, Osprzęt silnika, Układ Chłodzenia i Układ Paliwowy

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 05-02-2010, 20:53   #1
scolmanfWS3P
 
Zarejestrowany: 05.02.2010
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'95 Pb+LPG automat
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 2
Domyślnie po wymianie uszczelki pokrywy zaworow silnik nie pracuje na jeden cylinder

witam,
w zeszlym tygodniu wywalilo mi uszczelke od pokrywy zaworow (olej wylewal sie na kolektor , dymilo pod maska juz po przejechaniu 2 km ).Samochod zostal oddany do mechanika ktory wymienil uszczelki, niestety po poskrecaniu wszystkiego i odpaleniu auta , silnik nie chodzi na jeden cylinder...Mechanik szukal caly dzien przyczyny, nawet wymienial swiece ktore tydzien wczesniej sam mi wymienial razem z kablami i dalej nic...na koniec dnia padlo niestety na uszczelke pod glowica , jednak dziwi mnie fakt ze to stalo sie po wymianie uszczelek od pokrywy zaworow
Teraz moje pytanie , co mogl przeoczyc mechanik skladajac wszystko spowrotem do kupy ? Ta uszczelka glowicy mnie troche przeraza , bo koszty sa ogromne a gosc ktory to wszystko robi dobrze sie zna na swojej robocie.

Dodam jeszcze ze wczesniej juz mialem obawy co do uszczelki pod glowica gdyz na wlewie od oleju gromadzilo sie dosc sporo mazi. Podjechalem do mechanika , wsiadl za kierownice , wydar na autostrade z dosc duzym impetem a nastepnie po powrocie do zakladu sprawdzil twardosc wezy i okazalo sie ze nie sa twarde (na tyle) a maz zbiera mi sie z powodu okresu zimowego w ktorym na codzien dojezdzam do pracy 3km ...wieksze trasy robie weekendami. Auto posiadam od 3 miesiecy wiec nie jestem w stanie stwierdzic czy taka maz byla tez latem.
Mezczyzna scolmanfWS3P jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2010, 21:16   #2
klimi
Kulam się megane scenic
 
Avatar klimi
 
Zarejestrowany: 15.04.2009
Skąd: Ciechanów
Województwo: mazowieckie
Auto: Nie mam Omegi
Nadwozie: Sedan
Postów: 339
Domyślnie

Kolego mogła paść cewka, lub kable WN
Mezczyzna klimi jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 05-02-2010, 21:22   #3
paco1975
 
Avatar paco1975
 
Zarejestrowany: 22.01.2010
Skąd: Mielec
Województwo: podkarpackie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 20
Domyślnie

Quote Napisał klimi [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Kolego mogła paść cewka, lub kable WN

witam ja tez bym tam najpierw patrzyl przewody WN sprawdzisz na rezystanje omomierzem
Mezczyzna paco1975 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 06-02-2010, 10:20   #4
scolmanfWS3P
 
Zarejestrowany: 05.02.2010
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'95 Pb+LPG automat
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 2
Domyślnie

tak jak napisalem wczesniej, kable niecaly tydzien wczesniej byly wymieniany razem ze swiecami
Mezczyzna scolmanfWS3P jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 06-02-2010, 17:11   #5
paco1975
 
Avatar paco1975
 
Zarejestrowany: 22.01.2010
Skąd: Mielec
Województwo: podkarpackie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 20
Domyślnie

Quote Napisał scolmanfWS3P [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
tak jak napisalem wczesniej, kable niecaly tydzien wczesniej byly wymieniany razem ze swiecami

OKI sciag przewod ze swiecy i do masy zobacz czy jest iskra jak nie wiesz na ktory garczek nie chodzi to sciagaj przewody na zapalonym silniku zobaczysz roznice pracy jak juz sie zorietujesz ktory nie chodzi to sciag przewod i do masy jak nie bedzie iskry to cewka walnieta pozdrawiam
Mezczyzna paco1975 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 06-02-2010, 21:31   #6
Kristofer
VECTRAIrmscher1,9150+chip
 
Avatar Kristofer
 
Zarejestrowany: 27.07.2007
Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
Województwo: śląskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 1,762
Domyślnie

Quote Napisał scolmanfWS3P [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
tak jak napisalem wczesniej, kable niecaly tydzien wczesniej byly wymieniany razem ze swiecami

to że kable i świece nowe to nie znaczy że trzeba głowice ściągać bo na jeden gar nie pali
mogła cewka paść !
Quote Napisał scolmanfWS3P [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
wydar na autostrade z dosc duzym impetem a nastepnie po powrocie do zakladu sprawdzil twardosc wezy i okazalo sie ze nie sa twarde (na tyle)

może korek walnięty na zbiorniczku
sprawdź ciśnienie na każdym cylindrze,zdjęcie głowic to ostateczność !
Mezczyzna Kristofer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 07-02-2010, 01:15   #7
zuza411
 
Avatar zuza411
 
Zarejestrowany: 27.12.2006
Skąd: Działdowo
Województwo: warminsko-mazurskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 248
Domyślnie

Mogę się mylic ale kilka razy to przerabiałem.Zawsze wypinała mi się któraś kostka z wtrysku
Mezczyzna zuza411 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 07-02-2010, 03:08   #8
roobo
 
Zarejestrowany: 10.02.2007
Skąd: polska
Województwo: mazowieckie
Auto: Omega B'96 Pb manual
Silnik: 2.5 V6 X25XE (170 KM)
Postów: 726
Domyślnie

O tyle dobrze, że jak mu nie pali na jedną tylko to przynajmniej wie, że impulsator w sterowniku ma dobry.... (jeszcze)
Mezczyzna roobo jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-11-2010, 01:58   #9
OSKARtsn
 
Zarejestrowany: 15.05.2010
Województwo: łódzkie
Auto: Omega B'95 Pb+LPG automat
Silnik: 2.5 V6 X25XE (170 KM)
Postów: 1
Domyślnie

witam
2.5 v6 95r pb+lpg
mam podobny problem.
po wymianie uszczelki dekla poskładałem kluche odpaliłem na pb i jakby na jednym garku nie chodziła przerzuciłem na gazownie i smiga jak zegarek

przetrząsnąłem wszystkie wtyczkii wygląda jakby było ok.
zuza411 masz na mysli wtyczki miedzy vkami kolektora ssacego?

jakby ktos miał patent gdzie strzeliłem babola to prosze o podpowiedz bo pierwszy raz to rozbierałem
Mezczyzna OSKARtsn jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 27-11-2010, 12:37   #10
MaciekDiablo
 
Avatar MaciekDiablo
 
Zarejestrowany: 11.03.2010
Skąd: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Auto: Omega B'95 Pb+LPG manual
Silnik: 2.0 16v X20XEV (136 KM)
Postów: 20
Domyślnie cewka

witam podczepię się pod temat mam taki problem po wymianie uszczelki pod głowicą i złożenie całego silnika nie ma iskry na pierwszym i czwartym cylindrze co to możne być auto to Omega B 95r 2.0 16v mam pytanko czy ktoś z warszawy może mógł by mi pożyczyć na chwile cewki żeby sprawdzić czy to ta część
Mezczyzna MaciekDiablo jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
cylinder, jeden, pokrywy, pracuje, silnik, uszczelki, wymianie, zaworow

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 00:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.55768 seconds with 9 queries