zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > Dział DIESEL - silniki diesla

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 28-12-2009, 17:04   #1
Brysiu
 
Zarejestrowany: 24.10.2009
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'95 Diesel manual
Silnik: 2.5 TD X25DT (130 KM)
Postów: 47
Domyślnie Jak wyjąc smok z baku?

Witam. Omega 2.5 td.Nie słyszę pompki paliwa cisza jak nic na dodatek chciałem wyczyścić smog w baku i tak odkręciłem wszystko w bagażniku ale nie wiem jak wyjąć ten smog z baku? Środek smogu wychodzi ael cała obudowa nie, gdzie są zaczepy? Jak sprawdzić pompkę?

Ostatnio edytowane przez Brysiu ; 28-12-2009 o 17:07
Mezczyzna Brysiu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 17:57   #2
rafi195
tylko 2.5TD :)
 
Avatar rafi195
 
Zarejestrowany: 09.07.2009
Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'96 Diesel manual
Silnik: silnik po tuningu
Postów: 1,786
Domyślnie

Quote Napisał Brysiu [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Witam. Omega 2.5 td.Nie słyszę pompki paliwa cisza jak nic na dodatek chciałem wyczyścić smog w baku i tak odkręciłem wszystko w bagażniku ale nie wiem jak wyjąć ten smog z baku? Środek smogu wychodzi ael cała obudowa nie, gdzie są zaczepy? Jak sprawdzić pompkę?

ja też pompki nie słyszę ale mi daje ostro. jak odkręcisz śrubkę z góry filtra i na zapłon dasz to powinno tryskać paliwo spod śrubki. jak nie leci to pompka.
Mezczyzna rafi195 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 17:58   #3
Brysiu
 
Zarejestrowany: 24.10.2009
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'95 Diesel manual
Silnik: 2.5 TD X25DT (130 KM)
Postów: 47
Domyślnie

Ja odkreciłem filtr i dałem zapłon i cisza i susza. Teraz mam problem z jednym węzykiem od pompki wew.baku który nie wiem jak odpiac żeby wyjąć całość do góry?
Mezczyzna Brysiu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 18:03   #4
cita
I'm back :P
 
Avatar cita
 
Zarejestrowany: 13.05.2006
Skąd: Leszno
Województwo: wielkopolskie
Auto: Nie mam Omegi
Nadwozie: Nie omega
Postów: 4,782
Domyślnie

ps. to jest SMOK a nie SMOG bo on wciąga paliwo jak Wawelski wode z Wisły, a nie smrodzi jak samochody w Londynie.
Poprawilem Ci tytuł, zeby bylo łatwiej znaleźć przez szukajke.
Mezczyzna cita jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 18:07   #5
marcines
Co ma być to będzie
 
Avatar marcines
 
Zarejestrowany: 12.04.2009
Skąd: Świnoujscie
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Omega B'98 Pb automat
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 669
Domyślnie

Jezeli chcesz sprawdzic pompke to najlepiej by bylo ja wyjac
Odkrec pokrywe,zdejmij wezyki i odepnij wtyczke
Jak juz zdejmiesz dekielto podspodem bedzie tez wezyk oraz kabelki prowadzace do pompki jak i do czujnika,odepnij wszystkie nastepnie od trojnika musisz odpiac rorke ktora prowadzi na spod paku bedzie tam po lewej taka nawet spora plastikowa czarna zawleczka wypnij ja tylko nie zgob (mi juz raz wsiakla:/) nastepnie na calej obudowie sa trzy zatzaski,kazdy z nich jest cacisniety prawdopodobnie na 3 zabki musisz je wypiac wszystkie i wetdy wyjdzie ci caly wklad wraz z pompka i smokiem dalej juz sobie popadszysz jak to tam wyglada pewnie bedzie zylcu sporo

A pompke zdemontuj no i pod akumulator zanuz ja w ropie i sprawdz czy pompuje
Mezczyzna marcines jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 19:16   #6
Brysiu
 
Zarejestrowany: 24.10.2009
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'95 Diesel manual
Silnik: 2.5 TD X25DT (130 KM)
Postów: 47
Domyślnie

Wyjąłem. Przekaźnik pompy działa. Sama pompka dopiero ruszyła po chwili po podłączeniu pod akumulator i wypompowała mi 200ml w kilka sekund czyli chyba działa. Przyczyna i problem tkwi w baku i na smoku. Są tam takie jakby rzęsy wodne, sitko zapchane tymi rzęsami. Zaraz wszystko szyszcze i odpał.
Powiedzcie czy nowy filtr lepiej zalać czy odkręcić śrubkę i czekać, dodam że już go zakręciłem na sucho.
Mezczyzna Brysiu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 20:17   #7
raczka100
602762968
 
Avatar raczka100
 
Zarejestrowany: 07.05.2008
Skąd: zabrze
Województwo: śląskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 172
Domyślnie

Quote Napisał Brysiu [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Wyjąłem. Przekaźnik pompy działa. Sama pompka dopiero ruszyła po chwili po podłączeniu pod akumulator i wypompowała mi 200ml w kilka sekund czyli chyba działa. Przyczyna i problem tkwi w baku i na smoku. Są tam takie jakby rzęsy wodne, sitko zapchane tymi rzęsami. Zaraz wszystko szyszcze i odpał.
Powiedzcie czy nowy filtr lepiej zalać czy odkręcić śrubkę i czekać, dodam że już go zakręciłem na sucho.

Kolego zalóż wsio i daj mu luz na srubce na filtrze, i wlacz zaplon az wyplynie paliwo a potem normalnie zakrec, i do dziela .ten uklad sie odpowietrza wlasnie pompka.a jak przebieglo wyjecie pompki ?nie denerwowales sie?pozdro
Mezczyzna raczka100 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 22:05   #8
Brysiu
 
Zarejestrowany: 24.10.2009
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'95 Diesel manual
Silnik: 2.5 TD X25DT (130 KM)
Postów: 47
Domyślnie

Panowie szlag mnie trafił bo nic nie dało. Wyjęcie pompki masakra ale udało się, na sucho ruszyła po chwili więc zapiąłem do baku i do odpowietrzenia a tu nici. Pompka nie pompuje. Auto odpaliło ledwo ledwo, zalałem filtr ręcznie i po odkręceniu śrubki klapa i susza. dodam że nawet odpiąłem przewody przy baku i dałem zapłon i klapa susza. Nie wiem może jest przytarta i ją chwyta bo dziwnie chodziła. Jutro szrot albo sklep bo jak postoi dwa dni to jest ciężki odpał na zimno, na szczęście w baku ok40 litrów. Dodatkowo cisza w baku jakby pompki nie było i nigdy pompki nie słyszałem

Ostatnio edytowane przez Brysiu ; 28-12-2009 o 22:33
Mezczyzna Brysiu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 22:56   #9
szymekrudawa1
Zbanowany
 
Zarejestrowany: 24.01.2009
Skąd: k/KRAKOWA
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B FL'00 Diesel manual
Silnik: 2.5 TD X25DT (130 KM)
Postów: 186
Domyślnie

ja po wymianie pompki(za ok.200zł)zrobiłem ok. 7 tyś.km i cisza.po wyciągnięciu jej okazało się że ma spalone jedno uzwojenie,czyli raz chodziła,raz nie.u Ciebie Brysiu będzie podobnie-do wymiany
Mezczyzna szymekrudawa1 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 28-12-2009, 23:01   #10
Brysiu
 
Zarejestrowany: 24.10.2009
Województwo: małopolskie
Auto: Omega B'95 Diesel manual
Silnik: 2.5 TD X25DT (130 KM)
Postów: 47
Domyślnie

Dobrze rozumiem że już po zapłonie pompka działa prze okres grzania świec i tak samo jest na probówce napięcie zanika jak tyknie przekaźnik. Jak Wam się sprawdzają pompki za kwotę 150-200 zł? Co sądzicie o tej aukcji [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Może szukać na szrocie oryginału?

Quote Napisał szymekrudawa1 [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
ja po wymianie pompki(za ok.200zł)zrobiłem ok. 7 tyś.km i cisza.po wyciągnięciu jej okazało się że ma spalone jedno uzwojenie,czyli raz chodziła,raz nie.u Ciebie Brysiu będzie podobnie-do wymiany

Jaką pompkę kupiłeś końcowo?

Ostatnio edytowane przez Brysiu ; 28-12-2009 o 23:03 Powód: scalono automatycznie - używaj funkcji Edytuj
Mezczyzna Brysiu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
baku, smog, smok, wyjąc

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 05:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.57326 seconds with 9 queries