zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > Porady ogólne

stare 30-10-2006, 17:52   #1
adas_r
 
Zarejestrowany: 30.10.2006
Skąd: Lubecko
Postów: 1
Domyślnie Problem z kontrolkami "Choinka"

Witam !

Posiadam Opla omege 2.0 16V z 95r. Od pewnego czasu mam problemy z obrotami tzn skacza mieczt 1000 a 2000. Do tego od paru dni przy wiekszych obrotach zapala sie kontrolka ABS,Poduszek powietrzynych i ssania no i jeszcze caly czas swieci CHECK.

Czy ktos ma jakis pomysl. Z gory dziekuje za pomoc.


Pozdrawiam

Adas_r
adas_r jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 30-10-2006, 19:18   #2
GAWOR
 
Avatar GAWOR
 
Zarejestrowany: 10.05.2006
Postów: 707
Domyślnie Re: Problem z kontrolkami "Choinka"

[Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
GAWOR jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 30-10-2006, 19:42   #3
elcoruso
 
Avatar elcoruso
 
Zarejestrowany: 26.06.2006
Skąd: Wałbrzych
Postów: 141
Domyślnie

1. Falujące obroty - silnik krokowy.
2. Choinka - u mnie po czymś takim padł alternator (ok. 300 zł + robota)
3. Jak jest check - sprawdź co to.
elcoruso jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 30-10-2006, 21:57   #4
slawek66
 
Zarejestrowany: 18.06.2006
Skąd: Złotów/Nieuw-Vennep
Województwo: wielkopolskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 163
Domyślnie

Quote Napisał elcoruso
1. Falujące obroty - silnik krokowy.
2. Choinka - u mnie po czymś takim padł alternator (ok. 300 zł + robota)
3. Jak jest check - sprawdź co to.

Potwierdzam słowa kolegi. Też to przerabiałem. Tylko, że u mnie padł najpierw alternator, potem zapaliły mi sie kontrolki i poszedł dymek spod desdki rozdzielczej i dwa tygodnie później obroty skakały między 1000 do 2000 i się okazało, że aku do wymiany. Napię cie na akumulatorze miałem w granicach 9,5V. Po wymianie akumulatora obroty zaczeły wracać do normy. Po około 300 km. wróciły do 900 obr./min.
Mezczyzna slawek66 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
choinka, kontrolkami, problem

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 20:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.37561 seconds with 9 queries