zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > Silnik, Osprzęt silnika, Układ Chłodzenia i Układ Paliwowy

stare 12-02-2008, 11:20   #1
klonek
 
Avatar klonek
 
Zarejestrowany: 25.04.2007
Skąd: płock
Województwo: mazowieckie
Auto: Omega B'96 Pb+LPG manual
Silnik: 2.0 16v X20XEV (136 KM)
Postów: 166
Domyślnie remont silnika

witam
koledzy mechanicy jaki jest (jaki powinien byc) orientacyjny koszt wymiany pierscieni i uszczelniaczy zaworowych w silniku 2.0 16V
- jesli ktos z Was robil to ile zaplaciliscie
- wasze znajome warsztaty ile biora za taka naprawe
chodzi oto zeby niedac za duzo mechanikowi zarobic
bo jak koszta mnie przerosna to omega pod mlotek na licytacje pojdzie
Mezczyzna klonek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 11:34   #2
bogumil.s
made in france
 
Avatar bogumil.s
 
Zarejestrowany: 26.03.2007
Skąd: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 4,254
Domyślnie

w Rzeszowie ok 1000 zł z częściami (pytałem sie tydzień temu)
Mezczyzna bogumil.s jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 13:30   #3
Marif
mgrOmega
 
Avatar Marif
 
Zarejestrowany: 06.03.2007
Skąd: Bełchatów/Wawa
Województwo: łódzkie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 331
Domyślnie

u mnie w łódzkim za tą przyjemność zapłaiłem 1150 zł ale przy okazji ustawiałem geometrię kół i wymieniłem filtr paliwa ,powietrza i pyłkowy a częsci kupiłem w opel shopie bo u mnie nigdzie nie mogłem dostać uszczelki pod miskę oleju a mechanik zrobił moje maleństwo dobrze bo nie mam żadnych zastrzeżeń a omcia pięknie lata :grin:
Mezczyzna Marif jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 13:33   #4
bluebit
hamstwo
 
Zarejestrowany: 14.01.2008
Skąd: Gdansk/zblewo
Województwo: dolnośląskie
Auto: Omega B'95 Pb manual
Silnik: 2.0 16v X20XEV (136 KM)
Postów: 61
Domyślnie

A jaki macie przebieg (realny) ze trzeba remontować silnik ?
Mezczyzna bluebit jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 13:53   #5
Marif
mgrOmega
 
Avatar Marif
 
Zarejestrowany: 06.03.2007
Skąd: Bełchatów/Wawa
Województwo: łódzkie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 331
Domyślnie

moja omega puszczała biały dymek wydechem przy 167500 i zdecydowałem sie to zrobic odrazu wymieniłem pierścienie i oczywiście wszystkie uszczelki i uszczelniacze na zaworach.
Mezczyzna Marif jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 20:09   #6
przemek985
 
Avatar przemek985
 
Zarejestrowany: 10.01.2007
Województwo: lubelskie
Auto: Omega B FL'02 Pb automat
Silnik: 3.2 V6 Y32SE (218 KM)
Postów: 1,124
Domyślnie

Quote Napisał Marif
moja omega puszczała biały dymek wydechem przy 167500 i zdecydowałem sie to zrobic odrazu

A co ma wspolnego bialy dymek z wydechu z remontem silnika?
Mezczyzna przemek985 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 20:13   #7
ZIEMBA
 
Avatar ZIEMBA
 
Zarejestrowany: 31.12.2007
Skąd: łódzkie
Województwo: łódzkie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 414
Domyślnie

Właśnie byłem dzisiaj u mechanika w tej sprawie, tylo że ja mam V-ke. Pierścienie ok 300, uszczelniacze ok 80, uszczelki pod głowice 150 , + uszczelka pod pokrywe zaworów i robocizna 500. Razem ok 1000zł. Zje mnie ta V-ka
Mezczyzna ZIEMBA jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 20:15   #8
yakumo0
 
Zarejestrowany: 25.11.2007
Skąd: Sosnowiec
Województwo: śląskie
Auto: Omega B FL'00 Pb manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 64
Domyślnie

Biały dymek to raczej znaczy że silnik jeszcze zdrowy )
Mezczyzna yakumo0 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 20:38   #9
Marif
mgrOmega
 
Avatar Marif
 
Zarejestrowany: 06.03.2007
Skąd: Bełchatów/Wawa
Województwo: łódzkie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 331
Domyślnie

puszczała biały dymek a to jest objaw zużycia uszczelniaczy zaworów i miałem "dwusuwa" bo zaczął powoli mi olej ubywać a biały dymek nie jest żadnym dobrym objawem.odpal auto daj po gazie i zobacz co leci z wydechu.ja potym dopiero sie kapnąłem że coś jest nie halo
Mezczyzna Marif jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-02-2008, 20:59   #10
przemek985
 
Avatar przemek985
 
Zarejestrowany: 10.01.2007
Województwo: lubelskie
Auto: Omega B FL'02 Pb automat
Silnik: 3.2 V6 Y32SE (218 KM)
Postów: 1,124
Domyślnie

Quote Napisał Marif
puszczała biały dymek a to jest objaw zużycia uszczelniaczy zaworów i miałem "dwusuwa" bo zaczął powoli mi olej ubywać a biały dymek nie jest żadnym dobrym objawem.odpal auto daj po gazie i zobacz co leci z wydechu.ja potym dopiero sie kapnąłem że coś jest nie halo

W wydechu skrapla sie woda i od niego jest bialy dymek, a jak jest juz duzy bialy dymek to wtedy UPG pewnie. A uszczelniacze jak ci pojda to bedzie brac olej i wtedy jest niebeieski dymek. Bylo wymienic tylko uszczelniacze bo to w nich jest przyczyna brania oleju, po przegrzaniu silnika najczesciej zaczynaja puszczac.
Mezczyzna przemek985 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
remont, silnika

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 21:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.47553 seconds with 9 queries