PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie o orientacyjny koszt.


Antares
09-04-2011, 21:48
Mam krótkie pytanie, mianowicie jaki może być orientacyjny koszt wymiany uszczelniaczy zaworów w 3.0, biorąc pod uwagę, że będzie to robione razem z chłodniczką oleju i rozrządem?

__Robert__
09-04-2011, 23:39
Myślę, że ok 600 pln.

sobi
10-04-2011, 15:50
to zalezy czy mechanik bedzie zdejmował głowice... jesli tak to koszt moze wyniesc nawet ok 2000zł

jesli twój mechanik ma mozliwosc zrobienia tego bez demontazu głowic, mysle ze 300zł max. (koszt robocizny). potrzebny do tego jest jednak odpowiedni sprzet. wkreca sie króciec zamiast swiecy i do komory spalanie wpuszcza powietrze pod cisnieniem. zawory zostają docisniete i nie wypadają, a mechanik moze spokojnie działac

Benuś
10-04-2011, 20:00
w Vce da się bez ściągania głowic... Koszt zależy od zdolności mechanika ale 600zł to dolna granica... a zabawy jest z tym dużo...

milchan
10-04-2011, 20:10
a znacie jakiegos mechanika w zachodniopomorskim ktory moze wymienic uszczelniacze bez zdejmowania glowicy?

sobi
10-04-2011, 20:21
no ja raczej nie znam... :)


Benuś... koszt 600zł min ? Kolega robi tez rozrzad, wiec połowa zabawy "odpada" pozostaje zdjac dekle, wałki i sprezynki.. uwazam ze da rade taniej ;)

beast
10-04-2011, 20:46
no ja raczej nie znam... :)


Benuś... koszt 600zł min ? Kolega robi tez rozrzad, wiec połowa zabawy "odpada" pozostaje zdjac dekle, wałki i sprezynki.. uwazam ze da rade taniej ;)

a probowales kiedys ? do tylnych uszczelniaczy jest tragiczne dojscie. czasowo krocej schodzi zwalenie glowic niz wymiana bez zwalania. ssace jest prosciej - z wydechowymi jest gorzej - wiekszy luz na zaworze.

sobi
10-04-2011, 21:06
nie miałem przyjemnosci rozbierac ecoteca v6 wiec zasugerowałem sie odpowiedzią kolei ponizej. domyslam sie ze dostep to ostatnich cylindrów jest utrudniony, ale nie oznacza to chyba ze sie nie da... moze i jest ot czasochłonne, ale policz koszy wymiany uszczelki, planowania itp x2 i czas poswiecony na na rozebranie/złorzenie... czy naprawde nie warto sie troche pogimnastykowac

tak jak pisałem mozna wykrecic swiece i dmuchnąc w cylinder, cisnienie utrzyma zawory w gniazdach... bo chyba ze są powypalane i nie trzymaja :)

beast
11-04-2011, 12:07
nie miałem przyjemnosci rozbierac ecoteca v6 wiec zasugerowałem sie odpowiedzią kolei ponizej. domyslam sie ze dostep to ostatnich cylindrów jest utrudniony, ale nie oznacza to chyba ze sie nie da... moze i jest ot czasochłonne, ale policz koszy wymiany uszczelki, planowania itp x2 i czas poswiecony na na rozebranie/złorzenie... czy naprawde nie warto sie troche pogimnastykowac

tak jak pisałem mozna wykrecic swiece i dmuchnąc w cylinder, cisnienie utrzyma zawory w gniazdach... bo chyba ze są powypalane i nie trzymaja :)

mam kompresor 12 bar i nie trzyma - trzeba podpierac tlokiem