PDA

Zobacz pełną wersję : wahacze wymiana


patarator
22-07-2010, 11:43
witam dziś mam zamiar wymienić kompletne wachacze.
kupiłem 2 komplety bo moje ruda zjadła.
i mam takie pytanie na co zwrócić szczególną uwage przy wymienia??
wiem że tuleje musze dokręcać jak autko stoi już na kołach.
Czy jest jeszcze coś??
i czy warto przy okazji jeszcze coś wymienić niedrogiego a sprawiającego problemy??
czy po wymianie wachaczy musze jechać na zbierzność??
pozdrawiam.

DaVePGN
22-07-2010, 12:22
kolego, wszystko jest na forum juz. Poza tym WAHACZE!!
[Only Registered Users Can See Links]

korona54
22-07-2010, 15:24
jak masz kompletne wahacze , to nie musisz się męczyć z wybijaniem tulei i ustawianie tej większej strzałką do sworznia, z mojego doświadczenia po wymianie musiałem po jak imć czasie dokręcić śruby mocujące,gdyż jedna była za luźna i pojadły się niepokojące stuki, ale po dokręceniu problem znikną.

zbieżność po wymianie jak najbardziej

DamianSz
22-07-2010, 15:53
przy tej operacji proponuje wymienić jeszcze łaczniki stabilizatora

bredo1
24-07-2010, 18:16
witam dziś mam zamiar wymienić kompletne wachacze.
kupiłem 2 komplety bo moje ruda zjadła.
i mam takie pytanie na co zwrócić szczególną uwage przy wymienia??
wiem że tuleje musze dokręcać jak autko stoi już na kołach.
Czy jest jeszcze coś??
i czy warto przy okazji jeszcze coś wymienić niedrogiego a sprawiającego problemy??
czy po wymianie wachaczy musze jechać na zbierzność??
pozdrawiam.
Po zabiegu wymiany konieczna zbieżność. Jeśli kupiłeś jakieś tanie wachacze razem z tulejami to nie chcę straszyć bo tanie wachacze mają to do siebie że mają bardzo kiepskie tuleje. Jeśli po wymianie od razu będzie gorzej niż przed wymianą albo w niedługim czasie po wymianie to szukaj przyczyny w tulejach. Wtedy polecam kupić tylko i wyłącznie tuleje oryginalne (Lamerforder,Boge) i je na nowo wprasować.

kocyk
24-07-2010, 19:35
Wtedy polecam kupić tylko i wyłącznie tuleje oryginalne (Lamerforder,Boge) i je na nowo wprasować.

przy tanich tulejach od razu bym to zrobił , szkoda roboty , kasy i nerwów

Jesse
24-07-2010, 23:02
Trzeba pamiętać o tym żeby dobrze trafić śrubą wchodząca przy podłużnicy od góry bo lubi wpaść do profilu zmkniętego i godzina z głowy na wyciąganie.Dokręcać na opusczonym aucie.Ja wsadzam zawsze komplet Swaga i jest ok.Jeszcze nikt nie wyjechał odemnie niezadowolony ;-)

bredo1
25-07-2010, 15:14
przy tanich tulejach od razu bym to zrobił , szkoda roboty , kasy i nerwów

Ja również ale cóż napisać jak ktoś już to wymienił kilka dni temu :).